Radiohobby.nl

Hét forum over radiocommunicatie!
Het is nu 17 nov 2017 19:29

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 455 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46  Volgende
Auteur Bericht
Ongelezen berichtGeplaatst: 06 jul 2011 15:06 
Member

De zuurstof heeft erg kleine moliculaire struktuur en kan bijna overal doorheen. De stikstof heeft groter moliculen en gaan veel minder makelijk door openingen.

Dus gewoon blijven pompen, heb je vanzelf stikstof in je banden en lopen ze minder snel leeg en heb je nog minder trapweerstand en meer grip. Dus eigenlijk bevind je je in een win win situatie. Moet je eens kijken wat ze voor stikstof durven te vragen.

Als je je binnenbanden vervangt voor latex binnenbanden heb je nog minder weerstand, maar die lopen sneller leeg.

Binnenbanden en ventiels zijn intussen vervangen bij jou, dus eigenlijk is het bijna onverklaarbaar dat ze leeglopen

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 06 jul 2011 15:12 
Moderator

Het is ook niet zo'n ramp hoor, de compressor heeft hem zo weer op 5.5bar maar vind het zo vreemd dat ze leeglopen, gewoon de helft van de lucht weg in een paar weken tijd.
Grr, de regen is weg, was vergeten op buienradar te kijken voor ik ging fietsen :oops:
Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 25 jul 2011 20:44 
Site Admin

Ik zit te denken om een hometrainer te kopen.

Ik ben nog steeds bezig met revalidatie na mijn enkelbreuk en gescheurde enkelbanden en ik fiets zo'n twee keer per week op de hometrainer bij de fysio. Het liefst fiets ik elke dag een uurtje en ben daarom opzoek naar een hometrainer voor thuis.

In de oefenzaal bij de fysio hebben ze hele mooie apparaten van Kettler staan. Op marktplaats.nl wordt je kapot gegooid met hometrainers uit faillissementen en dergelijke en vroeg mij af welke merken echt goed zijn of welke juist slecht. Ik neig naar een Kettler omdat ik daar ervaring mee heb, maar misschien zijn er betere alternatieven?

Moet ik op nog meer dingen letten? Ik weet dat er uitvoeringen met vliegwiel zijn en uitvoeringen die magnetisch werken. Ook wil ik zoveel mogelijk informatie op het schermpje zoals het aantal verbrande calorieën.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 09 sep 2011 19:36 
Moderator

Heb je al een hometrainer Remon?

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 10 sep 2011 15:32 
Site Admin

Niet meer nodig. Ik kan intussen weer lekker fietsen. :)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 16 nov 2011 23:25 
Member

Ik weet dat er op dit topic al lang niet meer gereageed is naar toch.
ik doe pentjak beugelen en schaken.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 01 dec 2011 20:51 
Member

Tegenwoordig wil het fietsen niet meer lukken.
Sinds het plan naar parijs te gaan fietsen is de energie preventief uit de benen verdwenen.
De motor van stal gehaald en weer lui naar het werk.

Schaam schaam, maarja moet het gewoon weer oppakken.

Mischien goede winter in aankomst, kunnen de schaatsen weer misbruikt worden.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 01 dec 2011 21:35 
Moderator

Fietsen staat hier ook op een laag pitje, kickboksen is verslavend en leuker.
Misschien binnenkort samen weer eens fietsen?

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 21 jul 2013 01:27 
Site Admin

Sinds donderdag ben ik in het bezit van een nieuwe fiets:

Afbeelding

Een Lapierre Cross 400. Een soort kruising tussen een MTB en een wegfiets. Smalle bandjes met iets meer profiel op de zijkanten, 28 inch velgen, een verende voorvork die te locken is (handig als je alleen op asfalt rijdt), hydraulische schijfremmen, enz.

Gelijk een mooi tellertje erbij gekregen van VDO. :)

Ik heb de laatste tijd niet serieus gefietst, alleen naar de supermarkt en de bushalte, dat soort werk. Dus ik moet eerst flink aan mijn conditie werken... :roll:

Ik maak daarnaast ook gebruik van de Endomondo app op mijn smartphone, welke de gemaakte route laat zien, calorieverbruik, max snelheid, enz. Echt een aanrader!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Ongelezen berichtGeplaatst: 21 jul 2013 11:43 
Member

Nu we het toch over fietsen hebben, ik heb vroeger heel veel aan wielrennen gedaan. De fiets was op maat gemaakt en samengesteld uit verschillende merken onderdelen. Het frame was van Colnago.
De laatste jaren helemaal nooit meer voor de sport gefietst. Ik heb een trekkingbike (HMC) maar die valt van ellende uit elkaar; voor in de stad is die nog prima. Hebben jullie nog ervaring met een bepaald merk of type? Kan natuurlijk ook Googlen maar was wel benieuwd wat jullie ervaringen zijn en waar ik eventueel op moet letten als ik misschien een trekkingbike ga kopen.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 455 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]